فروشگاه: زعفرانیه، میلان سنتر، پلاک 19

سنگ اسلب اونیکس آبی رنگ شده (Blue Onyx Painted)

مناسب برای دیوارپوش‌ها، کف‌پوش‌ها و سطوح مختلف در فضاهای مسکونی و تجاری است و به فضا جلوه‌ای شیک و مدرن می‌بخشد. همچنین در مبلمان لوکس، میزهای کار و پذیرایی، و سایر اجزای دکوراتیو به کار می‌رود.

توضیحات
Rate this product

سنگ اسلب اونیکس آبی رنگ شده (Blue Onyx Painted) یکی از نمونه‌های منحصربه‌فرد و خاص سنگ‌های طبیعی است که با رنگ‌آمیزی آبی و الگوهای طبیعی اونیکس، جلوه‌ای استثنایی به فضاهای داخلی می‌بخشد. این سنگ دارای خاصیت نیمه‌شفاف است که امکان عبور نور را فراهم می‌کند و با استفاده مناسب از نورپردازی، جلوه‌های بصری زیبا و چشم‌نوازی ایجاد می‌کند. ترکیب رنگ‌های مصنوعی و الگوهای طبیعی باعث می‌شود هر اسلب از این سنگ منحصر به فرد و متمایز باشد، به ویژه در فضاهای داخلی لوکس و مدرن.

کاربردهای اونیکس آبی رنگ شده بسیار متنوع است و به دلیل زیبایی و شفافیت آن، در دکوراسیون داخلی بسیار محبوب است. این سنگ مناسب برای دیوارپوش‌ها، کف‌پوش‌ها و سطوح مختلف در فضاهای مسکونی و تجاری است و به فضا جلوه‌ای شیک و مدرن می‌بخشد. همچنین در مبلمان لوکس، میزهای کار و پذیرایی، و سایر اجزای دکوراتیو به کار می‌رود. اگرچه فرآوری پیچیده و کمیاب بودن این سنگ باعث افزایش قیمت آن می‌شود و نیازمند نگهداری و مراقبت ویژه است، اما برای کسانی که به دنبال ایجاد فضاهای منحصر به فرد و جذاب هستند، انتخابی عالی محسوب می‌شود.

سنگ اسلب اونیکس آبی به سنگ های ساختمانی با ابعاد بزرگ گفته میشود. این دسته از سنگ ها به دلیل ضخامت دقیق و شفافیت کامل از کیفیت بالایی برخورد دار هستند. سنگ اسلب در انواع مختلفی از جمله سنگ مرمریت، مرمر، تراورتن، چینی و گرانیت ساخته میشود. به دلیل کیفیت و شفافیت مناسب سنگ اسلب، امروزه بیشترین کاربرد را در بخش دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها دارد. سنگ کف ساختمان، سنگ راه رو، سنگ فرش کف لابی و … از مواردی هستند که از این سنگ بیشترین استفاده را میشود سنگ اسلب اونیکس آبی به دلیل زیبایی و مقاومت قابل قبولی که دارند مورد توجه مهندسین قرار دارند و در برابر آتش زود تخریب نمی شوند.

سنگ اونیکس دارای تنوع رنگی بسیار زیادی می باشد. سنگ اونیکس همان سنگ مرمر می باشد اما به صورت کلی در صنعت سنگ ساختمانی با نام اونیکس معروف است. اونیکس معمولاً دارای شفافیت بی نظیری است که در سنگ های دیگر دیده نمی شود.  عمدتا از این سنگ ها به دلیل درخشندگی خاصی که دارند در دیوار لابی و فضاهای داخلی, سنگ کف پله و کف پارکینگ, سنگ کف لابی هتل ها, سنگ کف واحد های شیک تجاری و مسکونی, نمای داخلی استفاده می شود.

توضیحات تکمیلی
محل تولید

چین

هزینه ارسال

رایگان

رنگ

آبی

کاربرد

دیوار لابی و فضاهای داخلی, سنگ کف پله و کف پارکینگ, سنگ کف لابی هتل ها, سنگ کف واحد های شیک تجاری و مسکونی, نمای داخلی

123
بستن (Esc)
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.

سبد خرید

بستن (Esc)
Scroll To Top